понеділок, 8 вересня 2014 р.

Lviv Fashion Days in King Kross

6-7 вересня у Львові в ТРЦ King Kross вже вдруге пройшли Fashion Days за сприяння ТРЦ та Lviv Fashion Week. Проект спрямований на підтримку українських дизайнерів, але цього року було проведено благодійний показ в підтримку української армії. У показі взяли участь Roksolana Bogutska, Olena Dats’, Marta Wachholz, Novana Studio, Віктор Черкаський, Олена Молчанова, Mykytyuk&Yatsentyuk, Under Queen, Олена Болдирєва, Оксана Пєкна, Ksenia Serbin, Olesia Hryn, Ольга Романова, Петро Нестеренко-Ланько, Мар’яна Курій, Іванна Юхимчук, Ольга Стеблак, Tata Kalita, Інна Івасюк, Катерина Кароль, Уляна Недошитко, Христина Куцій, Олександр Очеретний.

У програмі Fashion Days були покази колекцій осінь-зима 2014-2015 магазинів, розташованих в ТРЦ King Kross, а також безкоштовні послуги стилістів, перукарів, візажистів.
Я мала щастя поспілкуватись зі стилістом Олесею, яка дала мені поради щодо нових трендів осені. Ми відвідали магазини Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear та Mohito. Мене зацікавили геометричні принти на штанах в Zara та шкірянка в Pull&Bear (можливо за ними я ще й повернусь :)). Також нова колекція в Mohito нікого не залишить байдужим: бум кольорів просто вражає!

Далі з подругою ми скористались послугами перукарок з SCHOOL Stiven Chen, які люб'язно накрутили нам ніжні локони, і пішли дивитись благодійний показ.

Оскільки я знала, що ходити доведеться багато, то й look мій був в стилі casual.




Штани - Zara
Блузка - Udobuy
Сумка - Persun
Кольє - Centro
Перстень - Avon

Ukrainian Fashionista (c)



Немає коментарів:

Дописати коментар