понеділок, 13 жовтня 2014 р.

Chicnova Tartan Dress

Усім привіт!
Я вже писала про свою любов до клітинки в цьому сезоні і її нагадуванні мені про школу. Звичайно зараз варіацій і комбінацій як вдягнути клітинковий принт набагато більше, ніж це було років 7-10 тому. Тепер я дійсно шкодую, що не в школі. Ех шкільні роки...
Але досить ностальгії! :) За вікном сонячний і теплий жовтень, тому потрібно цим насолоджуватись і використовувати собі на користь. Ділюсь з вами своїм новим образом в сукні від Chicnova. Сукня підходить як і для більш класичного образу, так і для гранджового в поєднанні з шкірянкою. У комплекті йшов шнурочок з тканини, тому я вирішила замінити на синій пасок. Мені дуже сподобалися ці окуляри cat eyes, також з Chicnova, хоча замовляла їх без особливого ентузіазму.
А що ви думаєте?



Ukrainian Fashionista (c)

Немає коментарів:

Дописати коментар