понеділок, 1 грудня 2014 р.

Pastel Look

Сьогодні перший день зими і в деяких регіонах України вона вже цілком вступила в свої права. Особисто я страшенно люблю зиму за пухнастий сніг, який назбируєтсья в кучугури і хоч потім важко ходити, всеодно приємно чути його рипання під ногами :) Зима, як і осінь - для затишку. Холодні зимові вечори мабуть не лише в мене асоціюються з "Один вдома", мандаринками, солодащами або джазовою музикою у супроводі горнятка хорошого чаю чи кави. Така атмосфера завжди навіює спогади, якісь дитячі мрії, допомагає осмислити все що трапилось з нами за рік. 

Цей затишок хочеться перенести і в свій образ. Для цього, мені здається, найбільш вийграшними є пастельні тони. Пальто oversize мятного кольору вже далеко не новинка серед блогерів, проте  мені воно всеодно якось по-особливому подобається. Мій образ підходить і для університету, роботи і для вечірньої романтичної прогулянки. Спідниця з завищеною талією надає образу і жіночності, сексуальності і строгості водночас. Але наполовину заправлений світшот нагадує ще про дівчачу несерйозність і небажання робити все як слід за правилами.

Колечки можна замовити тут vk.com/vintageshoplv

Пальто - Choies
Спідниця - Choies
Черевички - Romwe
Намисто - Persunmall
Сумка - Chicnova
Світшот - Reserved









Ukrainian Fashiionista (c)

Немає коментарів:

Дописати коментар